رتبه سایت در گوگل

تجارت سئو چیست؟ تفکیک درک رتبه سایت شما در گوگل

هنگامی که یک وب سایت را در اینترنت قرار می دهید، هدف شما این است که آن را برجسته کنید و در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. برای اینکه وب سایت شما رتبه بالاتری داشته باشد، مواردی وجود دارد که باید در وبلاگ ها یا مقالات خود داشته باشید. ما قصد داریم نگاهی به برخی از این موارد بیندازیم تا به وب سایت شما کمک کنیم رتبه بالاتری نسبت به سایرین داشته باشد.
1. کلمات کلیدی
شما می خواهید از کلمات کلیدی در دامنه خود استفاده کنید. این مزیت را نسبت به کسانی که از کلمات کلیدی استفاده نمی کنند، فراهم می کند. وجود کلمه کلیدی در عنوان، تگ های H1 و H2 به ایجاد سئوی قوی یا بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. از کلمه کلیدی 3 تا 5 بار به طور طبیعی در طول مقاله استفاده کنید. همچنین باید از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید. اینها کلمات کلیدی هستند که گوگل برای تعیین کیفیت و گستردگی محتوا استفاده می کند. این به موتور جستجو کمک خواهد کرد که این کلمه مرتبط است، با این حال، از استفاده بیش از حد از آن آگاه باشید. این به جای کمک به سئوی شما مانع می شود.
2. طول محتوا
هرچه کلمات بیشتری در یک مقاله استفاده کنید، موتور جستجو بیشتر می تواند پوشش دهد. دامنه وسیع تری از محتوا را ارائه می دهد. این بدان معناست که می‌توان آن را بر اساس تعداد کلمات و فراوانی کلمات کلیدی مورد استفاده قرار داد یا در رتبه بالاتری در گوگل قرار داد. طول مقالات شما برای سئو باید حداقل 300 کلمه باشد، اما هدفتان 500 کلمه باشد. مقالات حاوی 1000 کلمه یا بیشتر در موتورهای جستجو بهترین رتبه را دارند و طول کلمه ایده آل حدود 1600 است.
همچنین می توانید تجزیه و تحلیل SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) را انجام دهید تا بفهمید آیا محتوای شما برای گوگل ارزشمند است یا خیر. این همچنین می تواند به تعیین تعداد کلمه در هر مقاله کمک کند.
3. بهینه سازی تصویر
سیگنال های مرتبط بخش مهمی از رتبه بندی در گوگل هستند. هنگامی که تصاویری را در یک وب سایت یا صفحه ای که روی آن کار می کنید قرار می دهید، آن سیگنال های مرتبط مهم را به موتور جستجو ارسال می کند. تصاویر نیز مانند کلمات محتوا در نظر گرفته می شوند. در صورت استفاده صحیح، تصاویر می توانند در موقعیت صفر قرار بگیرند. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند محتوای شما در مورد چیست. ایجاد نام فایل مناسب برای تصویر شما نیز برای سئو مهم است. نام فایل باید توصیفی و حاوی کلمات کلیدی باشد.
4. وب سایت شما
محتوای مرتبط را منتشر کنید و محتوای خود را به طور منظم به روز کنید. از پیوندهای داخلی و خارجی در سراسر مقالات خود و همچنین از متادیتا و تگ های جایگزین (برچسب های توضیحات جایگزین) استفاده کنید. این به رتبه بندی SEO شما کمک می کند.
یک صفحه تماس با ما داشته باشید. وقتی سایتی صفحه تماس با ما دارد، به رتبه بهتر سایت شما کمک می کند. گوگل دوست دارد ببیند که مقدار مناسبی از اطلاعات تماس وجود دارد. این کمک می کند تا مطمئن شوید که وب سایت قانونی است و جعلی نیست. به علاوه، گوگل دوست دارد ببیند که وب سایت اغلب به روز می شود. برای بهینه سازی سئوی خود در صفحه تماس با ما، تصاویر، ویدئوها و نقشه های خیابان را اضافه کنید.
5. بک لینک دادن
بک لینک استفاده از لینک ها برای رسیدن از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. بک لینک می تواند تاثیر زیادی بر جایگاه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. به همین دلیل است که آنها برای بهبود رتبه سئو بسیار مفید در نظر گرفته می شوند. هنگامی که به محتوای خود لینک اضافه می کنید، بهتر است از دامنه های قدیمی تر به جای دامنه های جدیدتر استفاده کنید. دامنه های قدیمی قدرتمندتر هستند. این بدان معنی است که آنها یک وب سایت با کیفیت هستند و مدتی است که در دسترس بوده اند. بنابراین، سایت های قدیمی لینک های قابل اعتماد و قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند.
هنگام افزودن پیوندها، می توانید آنها را به یکی از دو روش اضافه کنید. شما می توانید یک صفحه مرجع ایجاد کنید که دارای پیوندهایی است که استفاده کرده اید یا می توانید پیوندها را جاسازی کنید. جاسازی پیوندها قدرت بسیار بیشتری نسبت به افزودن پیوندها در کنار یا صفحه مرجع ارائه می دهد. این باعث می شود کسانی که محتوای شما را مشاهده می کنند درگیر شوند که به رتبه شما در گوگل کمک می کند.
6. رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی (غیر مستقیم) نیز تاثیر زیادی در رتبه بندی یک وب سایت در گوگل دارند. اگر وب سایتی تعداد زیادی توییت و ریتوییت از توییتر داشته باشد، نسبت به سایتی که توییت ندارد، رتبه بهتری در گوگل خواهد داشت. وقتی شخصی وب سایت شما را در فیس بوک به اشتراک می گذارد، بهتر از داشتن لایک است. استفاده از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند کلمات کلیدی است که آن را برای سئو عالی می کند. توییتر و فیسبوک شبیه بک لینک هستند.
7. نرخ کلیک
نرخ کلیک، محاسبه کلیک‌هایی است که از افرادی دریافت کرده‌اید که به دنبال عبارتی هستند که شما برای آن رتبه‌بندی شده‌اید. هنگامی که نرخ کلیک بالاتری دارید، وب سایت شما نسبت به سایر لیست ها قابل دسترسی تر است. اگر نرخ کلیک شما به طور مداوم بالاتر از سایرین باشد، گوگل شروع به ارتقای شما در رتبه بندی خواهد کرد. زمانی که نرخ کلیک بیشتر از رقبا باشد، به گوگل می گوید که سایت شما توسط جستجوگران نسبت به وب سایت های دیگر ترجیح داده می شود.
به خاطر داشته باشید که استفاده از برچسب های فریبنده می تواند بد باشد. گوگل همچنین به نرخ بازگشت به عقب نگاه می کند. این تعداد افرادی است که پس از کلیک بر روی صفحه شما روی دکمه بازگشت کلیک می کنند. اگر در عرض چند ثانیه اتفاق بیفتد، به این معنی است که سایت شما مرتبط نیست.
8. تعمیر و نگهداری
هنگامی که در صدر رتبه بندی سئو قرار گرفتید، باید از موقعیت خود دفاع کنید. شما این کار را با حفظ و نگهداری وب سایت خود انجام می دهید. این بدان معنی است که شما باید تمام اطلاعات را به روز و به روز نگه دارید. پیوندهای شکسته یا مرده را بررسی کنید. همچنین مطمئن شوید که محتوای تازه و جدید را بر اساس برنامه ریزی منظم وارد کنید. موتورهای جستجو دوست دارند مطالب جدید را اغلب ببینند. سرعت وب سایت خود را بررسی کنید، اگر سایت شما کند باشد، سئوی شما رتبه خیلی بالایی نخواهد داشت. به گسترش پیوندهای خود، چه داخلی و چه خارجی ادامه دهید. به ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی خود ادامه دهید.